Friday, January 31, 2014

Multumesc tare mult, Delia! Cum ti se pare plicul dupa mai mult timp, din punct de vedere calitativ?


 In ro pune perioada urmatoare, achizitiile mele cosmetice vor fi rare si modeste, intrucat economisesc pentru un vis la care tin tare mult. Nu e vorba despre vreo vacanta sau o rochie spectaculoasa pentru Revelion, ci despre un DSLR, mai precis Nikon D5100 . Parea un vis intangibil pana nu demult, dar in ziua cand am aflat ca am castigat locul 2 la concursul Fashion House, cu acest articol , parca a inceput sa prinda contur. De renuntat, nu renunt, chiar daca e mai greu decat as vrea.  Pana atunci, visez la "maruntisuri" precum cateva cosmetice Paula's Choice, cateva hainute si accesorii si, bineinteles, oje. Iata lista mea pentru Mos Craciun (sper sa considere ca am fost cuminte si sa vina cu macar o parte) :
  ro pune Resist Ultimate Anti-Aging Hand Cream SPF30 + Antioxidants . Recunosc ca nu m-as fi gandit sa o aplic pe ten, pana ce am citit la Pasagera ro pune , zilele trecute, ca se poate si e si un produs bun pentru ten normal si mixt. Chiar imi doream o crema cu factor de protectie ~ 30 pentru lunile de iarna si primavara (pana in aprilie, sa zicem), dar nerezistenta ro pune la apa. Aceasta costa aprox. 70 lei (cu reducerea de 20% de care beneficiez cumparand prin Deea ), un pret bun pentru un produs Paula's Choice (are 50ml).
 La capitolul haine imi doresc ro pune neaparat o camasuta in carouri, cum e cea din poza de mai sus (sau pe alte culori). Nu obisnuiesc sa port camasi, pentru ca sunt o lenesa si evit hainele ce necesita "mangaierea" fierului de calcat inainte de a fi purtate, dar cele groase, ro pune de iarna, sunt mult mai permisive la acest capitol. Pe site se pare ca mai e disponibila doar in varianta portocalie, dar si aceea mi se pare frumoasa. As purta-o cu cardigane uni si pulovere putin decoltate.
 Desi am o multime de genti in colectie, m-am trezit de nenumarate ori (cand ma pregateam sa ies, evident) ca nu am nici una potrivita pentru o petrecere sau o locatie mai speciala. Tot pe Oasap am ochit cele 2 frumuseti de mai jos (pe cea verde as purta-o mai ales primavara si vara, dar mi-as dori s-o am si in varianta bej). Voi cauta si la noi genti similare, deocamdata nu am zarit pe nicaieri.
 Rasfoind paginile bunului meu "prieten" iHerb, am descoperit viitoarea mea lotiune de corp :) Da, m-am decis deja ca o vreau, mai ales ca din cea actuala mai am cam 1/5 si o aplic cu zgarcenie, de teama sa nu raman fara. Doamnelor si domnisoarelor, va prezint :
 Este ro pune cotata ca fiind "foarte buna" pe Beautypedia, la fel ca lotiunea fara parfum de la acelasi ro pune brand pe care o folosesc acum. Pentru putina diversitate, dar si pentru a-mi indulci noptile friguroase de iarna, voi opta pentru varianta parfumata, despre care am citit ca miroase absolut delicios, a ciocolata :) Abia astept sa pun gherutele pe ea!
 Si am ajuns la partea mea preferata : ojele! Sper ca ati observat ca am renuntat la 8 cu ocazia blog sale-ului (ocazie cu care am ajuns sa am sub 50 ramase - not bad!), iar acum incerc sa ma abtin de la a umple "golul". Totusi, visez cu ochii deschisi la :
Etichete: Alba Botanica , China Glaze , Ciate , iHerb , Oasap , Paula's Choice , Wishlist
Si eu imi doresc Armed and Ready, o astept sa vina de 2 saptamani...sper ca agonia sa se termine curand:D. Astept cu interes pareri despre Alba Botanica! Sunt sigura ca Mos Craciun va tine cont de wishlist-ul tau si ti le va aduce pe toate:D. Te pup! Răspundeţi Ștergere
Visez si eu la un aparat Nikon de muuult timp, insa nu se va putea in perioada asta, poate spre sfarsitul anului viitor. Din lista ta mi-a atras atentia crema de maini, ma gandesc si eu la ea (tot pentru fata), si oja aceea galbena, Doamne, e fantastica, nu am mai vazut asa ceva.... Răspundeţi Ștergere
Simona, au aparut o multime de indie brands, isi vand ojele pe Etsy dar si in diverse magazine ro pune online. Am verificat si firma respectiva livreaza si in Ro., cred ca o voi comite pentru oja aceasta si plasez o comanda :) E realizata ro pune manual si absolut superba! Bine, si celelalte sunt pe masura, sper sa nu ma indragostesc de prea multe. Sper sa ai si tu aparatul cat mai curand, poate mai devreme ro pune de sfarsitul lui 2013! :) Ștergere
Multumesc tare mult, Delia! Cum ti se pare plicul dupa mai mult timp, din punct de vedere calitativ? Merita banii? La noi am vazut genti plic la vreo 70-80 lei dar cam slabute ca material si cusaturi... Ștergere
Vai ce superba si deosebita e oja KBShimmer Quantum Leaf :> Gentutele de asemeni mi se par dragute, plicul verde l-am ochit si eu, dar ma gandesc ca mai astept sa vad ce noutati apar prin primavara, ca iarna nu prea intind mana dupa gentile plic, asa ca nu e graba :) Cat despre tonerul de la PC pe care ti-l doresti, desi probabil ai citit multe pareri pozitive despre el, iti zic si eu, ca e supeeeerr! E cel mai bun toner ce l-am avut pana acum, si am incercat multe. In sfarsit am gasit ce cautam :D nu cred ca are cum sa te dezamageasca, si isi merita banii! ro pune Mai ales ca eu picur putin in palma si apoi

No comments:

Post a Comment